Понедельник, 13.05.2024, 03:50
Приветствую Вас Гость | Регистрация | Вход

REFER.ucoz.net
Меню сайта
Форма входа
Категории раздела
Педагогика [11]
Психология [6]
Гуманитарные науки [0]
Юридические науки [21]
История [0]
История России
Історія України [0]
Контрольні по історії України
Юридична деонтологія [5]
Міжнародні відносини [53]
Економіка, бухгальтерія, відносини
Кримінальне право [9]
Курсові, контрольні
Політекономія [0]
Реферати
Політологія [53]
Реферати
Журналістика [0]
Реферати
Адміністративне право [1]
Конституційне право [4]
Курсові роботи
Культура [0]
Культурологія, історія культури
Українська мова [1]
Реферати
Географія [6]
Реферати, курсові
Поиск
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 20
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Каталог готовых работ

Главная » Статьи

Всего материалов в каталоге: 170
Показано материалов: 151-160
Страницы: « 1 2 ... 14 15 16 17 »

Савчин М.В., Василенко Л.П. Вікова психологія: Навчальний посібник – К.: Академвидав, 2005. – 360 с. 124-140 Соціальна ситуація розвитку і провідна діяльність немовляти.
Психология | Просмотров: 4326 | Добавил: valentina | Дата: 14.04.2010 | Комментарии (0)

Кулагина И.Ю., Колюцкий В.Н. Возрастная психология: Полный жизненный цикл развития человека: Учебное пособие. – М.: ТЦ «Сфера», 2001. – 464 с.
Психология | Просмотров: 357 | Добавил: valentina | Дата: 14.04.2010 | Комментарии (0)

План
1.Особливості психологічного розвитку дітей другого року життя.
2.Завдання виховання дітей другого року життя.
3.Режим дня дітей другого року життя та організація режимних процесів.
4.Методика проведення навчально-виховної роботи з дітьми другого року життя: -засоби створення предметно-ігрового середовища; -педагогічне керівництво самостійною діяльністю дітей другого року життя
Список використаних джерел
Педагогика | Просмотров: 19326 | Добавил: valentina | Дата: 14.04.2010 | Комментарии (0)

ЗМІСТ
ВСТУП……………………………………….…. 3
РОЗДІЛ І. СТАН ПРОБЛЕМИ В НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ………… 5
РОЗДІЛ ІІ. ТИПОЛОГІЯ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ….......................... 7
РОЗДІЛ ІІІ. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ……… 16
ВИСНОВКИ……………………….………………………….…... 17
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………..…… 18
Педагогика | Просмотров: 12062 | Добавил: valentina | Дата: 14.04.2010 | Комментарии (0)

ЗМІСТ
ВСТУП…………………………………………………….……….…. 3
РОЗДІЛ І. СТАН ПРОБЛЕМИ В НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ………….. 5
РОЗДІЛ ІІ. ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ЛЮБОВІ ДО ПРАЦІ………………………………… 8
РОЗДІЛ ІІІ. ПРИНЦИПИ ВИХОВАННЯ ЛЮБОВІ ДО ПРАЦІ В ШКОЛІ ТА ПОЗАУРОЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ……… 11
ВИСНОВКИ………………………………………………….…...….. 17
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…….……………………… 19
Педагогика | Просмотров: 2083 | Добавил: valentina | Дата: 14.04.2010 | Комментарии (0)

ЗМІСТ
ВСТУП……………………….…. 3
РОЗДІЛ І. КЛАСИФІКАЦІЯ МЕТОДІВ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ… 5
РОЗДІЛ ІІ. ХАРАКТЕРИСТИКА СОЦІОЛОГІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ............................. 8
РОЗДІЛ ІІІ. ЗНАЧЕННЯ СОЦІОЛОГІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ В ОСВІТІ…………………. 14
ВИСНОВКИ…………………….……………………….….………... 16
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………..…...……… 17
Педагогика | Просмотров: 2055 | Добавил: valentina | Дата: 14.04.2010 | Комментарии (0)

План
Вступ 3
Розділ 1. Психолого-педагогічні основи формування творчої особистості учнів
1.1.Суть понять творчої особистості та прийоми її організації: психолого-педагогічний аспект 5
1.2.Методи і прийоми формування творчої особистості учнів в процесі вивчення математики 10
Висновки до першого розділу 20
 Розділ 2. Дослідно експериментальна робота по виявленню прийомів формування творчої особистості школяра 2.1.Стан проблеми формування творчої особистості школяра в процесі вивчені математики в 5 класі 22
2.2.Методи і прийоми формування творчої діяльності в процесі вивчення математики в 5 класі 27
 Висновки до другого розділу 35
Висновки 36
Список літератури 38
Педагогика | Просмотров: 512 | Добавил: valentina | Дата: 09.04.2010 | Комментарии (0)

Зміст
Вступ 3
Розділ I. Сутність використання символічно-образної наочності в навчально-виховному процесі
1.1.Значення і функції наочності 5
1.2.Види символічно-образної наочності 6
1.3.Педагогічні умови ефективної використання символічно-образної наочності в навчально-виховному процесі 8 Висновки до І розділу 14
Розділ ІІ. Дослідно-експериментальна робота з використання символічно-образної наочності в процесі вивчення географії
2.1. Стан проблеми у практиці загальноосвітньої школи 16
2.2. Педагогічний експеримент з перевірки методичних особливостей використання символічно-образної наочності на уроках фізичної географії 17
2.3. Результати дослідження 26
Висновки до ІІ розділу 27
Висновки 27 Список використаної літератури 29 Додаток 31
Педагогика | Просмотров: 430 | Добавил: valentina | Дата: 09.04.2010 | Комментарии (0)

Зміст
Вступ 3
Розділ І. Питання теорії використання шкільного курсу фізичної географії на основі ландшафтно-екологічного підходу 1.1.Сутність екологічного підходу до вивчення ландшафтів у шкільному курсі географії 6
1.2. Етапи формування ландшафтно-екологічних знань школярів 8
1.3.Методичні особливості ландшафтно-екологічного підходу у викладанні шкільного курсу фізичної географії 13
Розділ ІІ. Дослідно-експериментальна перевірка методичних особливостей формування ландшафтно-екологічних знань учнів загальноосвітньої школи на уроках фізичної географії
2.1.Стан проблеми у практиці загальноосвітньої школи 20
2.2.Педагогічний експеримент з перевірки методичних особливостей формування ландшафтно-екологічних знань школярів на уроках фізичної географії 22
2.3.Результати педагогічного експерименту
29 Висновки 31 Списки використаних джерел 33
Педагогика | Просмотров: 397 | Добавил: valentina | Дата: 09.04.2010 | Комментарии (0)

Зміст
Вступ 3
Розділ I. Сутність використання фахової літератури в навчально-виховному процесі
1.1. Стан вивчення проблеми використання фахової літератури в психолого-педагогічній літературі 6
1.2. Формування в учнів самостійної роботи з книгою 10
1.3. Педагогічні умови ефективної організації самостійної роботи учнів з фаховою літературою 18
Висновки до І розділу 21
Розділ ІІ. Дослідно-експериментальна робота з організації самостійної роботи учнів з фаховою літературою в процесі вивчення географії
2.1. Вивчення організації самостійної роботи учнів з фаховою літературою в практиці роботи сучасної школи 22
2.2. Методика організації самостійної роботи учнів з фаховою літературою 24
2.3. Результати дослідження 29 Висновки до ІІ розділу 30
Висновки 31
Список використаної літератури 33
Педагогика | Просмотров: 468 | Добавил: valentina | Дата: 09.04.2010 | Комментарии (0)