Зміст
Вступ 3
Розділ I. Сутність використання символічно-образної наочності в навчально-виховному процесі
1.1.Значення і функції наочності 5
1.2.Види символічно-образної наочності 6
1.3.Педагогічні умови ефективної використання символічно-образної наочності в навчально-виховному процесі 8 Висновки до І розділу 14
Розділ ІІ. Дослідно-експериментальна робота з використання символічно-образної наочності в процесі вивчення географії
2.1. Стан проблеми у практиці загальноосвітньої школи 16
2.2. Педагогічний експеримент з перевірки методичних особливостей використання символічно-образної наочності на уроках фізичної географії 17
2.3. Результати дослідження 26
Висновки до ІІ розділу 27
Висновки 27 Список використаної літератури 29 Додаток 31